< Home

Att Rippa en cd-skiva

Herregud det var längesedan man höll på med cd-skivor vid datorn. Men Muttis party skiva måste lagras,jajemän.
Nu tänker Tina att jag sitter här fast jag sa att jag skulle plugga. Men belive me jag ska.
Måste ladda in musiken och upp batteriet i mp3. Sen gott folk så ska jag ta min blåa Dometic filt med vita myror på och traska till stadenspark. Solen ska ge mig energi tänkte jag, måste läsa som ett litet s*in nu.Uhh.
Va sägs om lite Genetik,Genteknik och Cellen prov på onsdag? Någon?
Btw så fick jag tillbacka mitt Engelska prov i Tisdags. Mycket vill ha mer kan man lugnt säga..:S Fick nämligen 6p från MVG. Aja.. nöjd som tusan endå. Lite lättare och plugga till ett prov om man inte har en redovisning och ett till stort prov samma dag och dagen efter. :)

Snart dags för matlagning, pepp som tusan nu när solen skiner på match!, måste jue ladda upp förådet lite till. Nog för att det är vad man åt igår som är dagens bränsle men endå..
Något vi underskattar mycket är vatten,hur gott är det inte liksom. Mums!

Ne nu ska jag styra upp mitt liv. Fick en timmes mer sömn idag,gick in och jobbade igår så började sex idag, UNDERBART! Såg ut som jag gått igenom sju svåra år när jag vaknade men men.. Sov helt ok.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0