< Home

farbror doktorn och vaktmästare

"ny dag nya möjligheter.." eller?
hm tåls att tänka på.

Har inte samlat ihop bilderna ännu så ni får vänta lite.. "den som väntar på något gott..."

Ska till farbror doktorn idag. Foten spökar och beter sig konstigt så det är i rättantid att kolla upp detta nu. Måste kunna spela i helgen!!!
Idag kommer lönespecet.. måtte det va ungefär som jag tror och framförallt hoppas på.
Jag kommer också att gå i ide nu framöver för lite prioriteringar på annat håll. Dock kommer jag att uppdatera bloggen förhoppningsvis som vanligt.. Har jue satt ett litet behov att knåpa ihop ett par rader lite titt som tätt under en dag..:S

Det finns en människa på Motalas Sjukhus som får en att le stort varenda gång. Och det är den finsk-svenska vaktmästaren.. Han är medelålders lite äldre och hur trevlig om helst.. Han är ur mysig. Hälsar överallt och gärna fler gånger än en gång för lite. Sådant gillar jag. Trevliga människor skulle framförallt LiM tjäna på.. Byt ut alla BF!!!
Hela Sverige,jorden skulle må bra av lite mer leenden tycker jag.!

Nä nu ska jag sätta mig innan det är dags att dra sig och se vad dom kan gö med min fot. Hoppas det finns något vad det än är.. fort ska det gå helst:D
Inga krav här inte..hehe.
Dessvärre tror jag inte att det är något dom kan gö.. Gillar folks kommentarer när dom ser den.. men HERREGUD hur ser din fetto-fot ut.. ska du kankse tänka på fettsugning..
Det tackar vi ödmjukast för,foten och jag:P

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0