< Home

förberedelser

Mjölby Södra-TInnis 16.00 Lundbyvallen.
Åh pepp som tusan, hoppas man får spela lite i alla fall. :)
Ska springa som en tok!!
Får värma upp Cao ialla fall det är skit skoj, hoppas hennes konstiga svullna fot mår bättre idag. Hon har blivit stucken av någon insekt, hennes fot svullna upp som bara den. Ser jue nästan ut som mina ständigt svullna vrister.. haha. Med andra ord förjäkligt.

Har nästan glömt att berätta om lägenheten jag var och tittade på i fredags. Säger bara big NO NO!
Nu ska jag bara se till att prata med bovärden om det lilla problemet som jag hört att tjejen haft med den lägenheten jag ska flytta in i. Hm.
Har fått ett till jobb, så blir nog till att säga bye bye Sodexho i sommar och hej och välkommen hemtjänsten:)
Får med största sannorlikhet jobba med Elli då, skojsigt.

Sound;
La familia Dj´s-Peppskivan


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0