< Home

Imagination

Mitt batteri till datorn är fel,har haft i kabeln när det varit klar laddat så det har gjort sitt kan man säga. Det ska hålla nästan 3h utan kabel men nae snarare 1h 15min. :S surt. Känner mig så urladdad.
Längesen jag kände mig såhär allmänt ingenting!
Underbar doft ute,fåglarna kvittrar,jag kommer in i en varm lgh och det luktar dåtid. vill inte men det finns där.
Mycket man kan önska sig här i livet,just nu önskar jag mig en hel nattssömn som ínnebär mer än 4,5h.
 Varför kan jag inte sova?

Imorrn är det match, mot MAI P-93 , jag är inget större fan av att spela mot pojklag,det ger liksom inget mer än ett konditionspass:S Men men ska köra på som vilken match som helst,för det är jue precis vad det är egentligen.

Ne nu har jag inte motivation till detta.. ska gö fajitas av min gåva som jag fick av snälla Bacon!


Orkar jag med min vita lögn just nu,eller kanske min fantasi som talade med den trevliga kvinnan från Corren. Hon ville ge mig ett erbjudande för 2 mån.
Emelie kläcker "Nee tyvärr jag är inte kvar så länge till här"
Kvinnan- "Nehe oj nu blev jag nyfiken vart ska du då?"
Jag-"Ne ska resa lite"
Kvinnan-"Ohh vart då om man får fråga?"
Jag-"Nya Zeeland"
Kvinnan-" Nee ojjj va härligt vad ska du gö där plugga eller bara luffa runt?"(det är nu jag tycker hon egentligen är lite för frågvis men låter det passera)
Jag-"Plugga och ha det bara skönt"
Kvinnan-"Ja det tycker jag du gö så rätt i,passa på medans du är ung,och du det blir lite långt att eftersända tidningen:). Ha en underbar resa nu och njut i Nya Zeeland!"


Emelie Hamberg, why? Tror det var min fantasi som talade..

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0