< Home

Ingen dag är den andre lik

Dagen före helg,alltid någon skön känsla som infinner sig på torsdagarna. Imorrn börjar helgen.
Schemat för denna helg är träningsläger i Karlsby , för oss Motalabor, inte en sådan lång resa,men det fixar våran tränare med att vi får åka in och träna i Mjölby innan vi åker dit.. Tackar.. :S haha.
Idag har jag hittills inte gjort mycket vettigt,jobbat då så klart. Sedan bara diskat, (linda nu har jag inget berg längre:) ) vilat, har blivit riktigt duktig en halvtimme klarar jag nu. Wiie.
Sen har jag letat lägenhet. Och tro det eller ej, har hittat en högintressant som jag ska titta på idag. Håller mina tummar nu alltså. Min ekonomi skulle gilla det enormt:D Dock är det ett gäng kvadrat mindre men balkong. Vi behöver inte snacka om vilken utsikt jag kommer att ha :P

Ne nu ska jag plugga och titta till maten.

Muttis är den bästa! :)
(klapp,klapp 3st snabba klapp, armarna åt varsitt håll upp och ner med huvudet, i takt med att huvudet sänker sig vill jag ha ett wooiieo:)
Given!
Ska hjälpa fröken med träningen sen. Ett träningsschema är beställt och jag är inte sen att nappa på den ideén. Nu ska vi se:D

Idag råder det frivillig träning i klubben. Vi åker alltid på den men eftersom jag bara kan kö gym har jag valt att avverka den på hemmaplan. För mycket plugg för att åka in idag.

Nee nu ska jag sätta fart.
Hoppas på ett lyckligt inlägg i kväll då!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0