< Home

lägenhetsjakt

hej-o-hå! Värkänslor i luften och jag letar lägenhet. Vill jue ha en med personlighet..:S Någon som har en etta alternativ billig tvåa i Motala eller Mjölby. Ta kontakt med mig!:)
Hittade en men den har dom nu höjt eller bovärden har fattat helt fel på vilken jag menade men ska titta på den så fort han får tag i tjejen som bor där nu. Lite seg är hon allt. Den verkar fin.lite dyr bara.

Sitter hos Muttis nu och funderar över dagen. BÖR plugga,men ja.. va säger man,hur bra går det tror vi? Som väntat,just nu inte alls. Ska åtminstone in till träningen idag och kö i gymmet. Skönt det iaf. Tråkigt att dom tränar på Hagaparken. Men men någon är det väl alltid som är i gymmet mer än jag.

Muttis diskar för fulla muggar och jag fixar ny disk till henne.. Bra teamwork.
Dagens prognos på cp-foten (som bacon kallade den), ont som tusan men stödja kan jag allt hyffsat på den,så det kanske inte dröjer så länge:D

Ska skaffa mig ett lív nu eller..
Btw så har jag genom Valle sökt jobb i metropolstaden Mjölby. Bara att hoppas! :D

På återseende

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0