< Home

mål

hur många idéer har man inte.. jag har då jäkligt många som surrar runt i det lilla s.k huvudet.
Har kanske äntligen hittat en form av kombination nytta förknippat med nöje som jag ska satsa på.. men jag är inte där ännu. Honolulu,Los Angeles,San Diego,Kapstaden,Nya Zeeland..alternativen är många. Beslut is not the shit som vi brukar säga.
Förövrigt har jag pluggat (som vanligt) idag,satte mig ute på den stora och vräkiga trädgården vi har här,satte en timma sen lade jag mig ner för att sova en timma. Viktig med balansen , är det inte så.. ;) haha
Känns någonstans som att det ska gå bra provet men har inte kommit halvvägs med pluggandet ännu så paniken kommer att infinna sig om ett par inlägg,var så säkra.
Nu längtar jag mer än någonsin till sommaren och få umgås med vännerna sent in på småtimmarna vid stranden..
image132

                                                                                                                         Foto:Emelie Hamberg,07


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0