< Home

Partille eller Pajalla?

Här sitter jag nu i västkust staden Partille.. dricker öl samtidigt som Nerf färgar och klipper mitt hår. Livskvalité om du frågar mig.. Har saknat den bruden så.. underbart att träffa henne. :) Vill inte åka härifrån, trivs bra, bara den lilla detaljen att vi byter Göteborg mot Stockholm:)
Dagen har passerat hur snabbt som helst.. vi har shoppat, kollat på folk, spanat på Anders Svenssons vältränade kropp..mums:)
Träffat också storasyter Nerf..wihhoo. Blev en husmanskost lunch på Cosmos , hur gott var inte det om jag får fråga, mat is the shit.
Så ikväll blir det att grilla, snacka skit, kanske ut och svänga på våra stela kroppar och använda våra vältränade muskler för skitsnack..
Oj hör ni vad som låter..?
Inte.. men lyssna ordentligt nu..
Hör du nu?
Inte?
Ame, Det är min Hof som ropar.. dags att gå.:)
Trevlig Valborg kära vänner.

Är det bra eller dåligt att vi bojkotade Chalmers Cortégen idag.. ?
Orkade bara inte vänta.

Hey ett tips, åk inte med Nuffi om du har dåligt hjärta.. ;) hahahaha

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0