< Home

tändstickor..någon

Sitter och käkar frulle, tittar på klockan och kan inte för min värld förstå att jag kommer upp vid 04.00 varje morgon. Shit så trött jag är nu.. Ska hem efter jobbet och verkligen sova ut. Det ska jag unna mig. Efter det en rejäl lunch och ett ordentligt fyspass. Eftersom jag har Nationellt Eng B prov idag så kan jag varken vara med i Cup-matchen eller på träningen. Suger galet! Men läraren har inte hört av sig till min. Tycker faktiskt det är riktgit dåligt:S Men men. Och på torsdag skulle dom som inte kunde vara med idag (mixlag) spela mot Zeros, min gamla klubb, och så kan jag inte då heller. Är i Göteborg hos Nuffi:)
Ska bil underbart..
Ne shit nu håller mina ögon på att falla ihop.. måste äta upp och dra mig, På återseende

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0