< Home

to be or not to be..

medelmåtta





Har varit utomhus i stort sett hela dagen, började med "Plugg" i stadsparken med till en början enbart Muttis och jag. Sen efter 5 min hör jag två välbekanta röster då var det Lisa och Ronja som anslöt till våran picknick. Hur trevligt som helst, inte jätte mkt plugg men en hel del solning och ta-igen-snack med brudarna.

Det finns en handfull saker som kan få Emelie Hamberg och bli riktigt arg. Idag var vi med om en sådan.. Det är otroligt att det finns så elaka människor. Skulle vilja att du bara var tyst. Åk hem till jäkla Lkpg! Gunilla du står lågt i kurs.
FISKMÅS!!

Nu ska jag packa till min Göteborg trip imorrn, ska hälsa på den underbara tjejan Nuffi:) ska bli sjukt skoj. Oj oj oj! Kan knappt vänta.. Ska försöka att packa light.. tror inte att jag lyckas.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0