< Home

wiieehoo

Shululu..:)
Vilken underbar dag.. Har varit i Mjölby i stort sett hela dagen. Khilan och Mange hade ordnat en Kom-iform dag tror jag.. Som ett projekt arbete. Riktigt bra.. när jag kom och skulle stå min tid vid dutt tävlingen så var alla stånd i stort sett nedplockade så surrade mest med dom fina flickorna:D
Sen hade Toffel Khilan ;) och jag bokat in bio, men icke sa nicke.. Mannen hennes hade gjort illa sig så ingen idé att lämna honom ensam för att dö..:) Vi är så flexibla att vi tog en "middag" och fika på Gusto . Satt där i 3h. I solen, bytte plats med varandra då vi blev lite ojämt röda haha.
Underbart som sagt.
Fina vänner har man.
Nu ska jag snart iväg på förfest.. Dricka för kvällen är vatten i min stadium flaska. Match imorrn så laddning gäller. Och vad kan inte vara bästa laddningen om inte med brudarna i Motala och musiken där till.. Goda skratt kommer man långt på.-. och vatten såklart..
Jag kommer säkert bli avis när dom drar på Sommarpremiären av ute harrys, Rydell&Quick spelar med.. ehh jag ska jue spela match imorrn och det är nog så skoj det. Eller spela och spela det vet jag jue inte ännu.. Börjar nog på bänken skulle jag råtippa. Kroppen känns inte allt för mör idag efter en 90min genomkörare igår. Med tanke på att det var så längesedan jag sprang överhuvudtaget så .. impad av min kropp.-. haha
Ne nu måste jag dra.. see ya!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0