< Home

EuroPride 2008

Sjuuuuukt jäkla kul har jag (vi) haft, träffat många coola människor som gjort helgen hur skoj som helst.
Men det bästa var att få vara där med Dig babe!! Bästa bruden ever har jag, vet ni är avis men hon är MIN!:)
YEAAAH!
Sound; Katy Perry-I kissed a girl

Pissiga bilder från min mobil kommer här.. (ska snål-åka lite på Ia´s bilder sen.. jag vill ha ett helt gäng därifrån:)
Vi börjar med Nea´s och min shopping tripp början av veckan.
      

bildtext; Vi blev inlåsta, vara mycket nära tårar.. trodde vi skulle få skaka galler för alltid. Vi löste situationen med en HÖÖÖG FEMMA! Efter en timma, är vi fria igen!! Sjukt bra resa, grym vän!

               

 bildtext; Bra brudar med mycket olika egenskaper, vissa försökte sig på att berätta om en tredje person i något som liknade..rap/prat/dans/charader..You name it! Kul som fan iaf..
Andra var bra på att supa..
Men den bästa var MJÖLKCHOKLADBÖGEN!! QX-killen ..mm vi Älskar jue honom, inte sant Ia:) (var det verkligen han som var konduktör?..Hm)


Som ni märker så har helgen varit över ALLA förväntningar och det tackvare Dig!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0