< Home

Godmorgon mitt nya liv

Sov länge som vanligt men sista dagen för det så det känns ganska okey.
Nu ska jag städa, diska, plocka undan.
Efter dessa hemsysslor så ska jag träffa Muttis. Vi måste ta oss till Ams fixa med papper
och kolla upp lite angående lönen som verkar sega lite från hemtjänsten.

Babe, fick du med ditt nya pennskrin och din matchande väska idag till skolan(?) ; ) HAHA!
Det kommer gå så bra, du har iaf tagit dig dit alltid ett steg på vägen.

Ska se till att ringa ang jobb idag med lite spännande är det trots allt.
Denna vecka kommer bli som en känslomässig berg-och-dalbana, låter som om jag
bara klagar nu för tiden men så är faktiskt inte fallet.

Igår var det kladdkaka-kväll hos Bea, låt oss säga såhär. Den var unik en kladdkakan, : P.
Efter MAI-Nässjö matchen somnade Bea och jag i soffan till en "löjlig" film, som Bea sa.
Galet skönt!
Vi vaknade precis till eftertexterna, utvilade och nöjda!

Ikväll är det träning vilket ska bli skönt fysiskt men psykiskt jobbigt.
Ta in, omvanlda, få ut!



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0