< Home

Orrgatan

Slog upp ögonen och insåg att jag sovit på Orrgatan, känns som att vara hemma. Sweet!
Igår var det en galen dag, mycket vänner hann jag träffa och fick även äta lite med Milla och Nicke.
Kvällspromenader är grymt underskattade (enligt min mening i alla fall).

Det ryktas om någon speciell golfklubb idag.. Emelie ska hålla sig långt från alla klubbor, 
sträckning kommer annars att vara ett faktum. Haha!
Å andra sidan kan jag få lektion hur man väl ska gö när det är dags att slå lite, ett enkelt tips som att inte kasta iväg klubban när man slår igenom (låter som om jag vet vad jag snackar om men det är från innebandyn hahaha) slaget. 
Jag ser det framför mig.. jag tassar fram till alla som står och slår och säger.- Eh ursäkta (knackar personen på axeln) .. ehh ursäkta mig kan du vänta med att slå jag ska bara hämta min klubba där ute.. HAHA!
We like.

Idag är det match, MSIF-Husqvarna FF kl 16.00!
Ska få vara med på bänken.. ROOOOLIGT:)
Nervös , någon som är förvånad? 
Efter matchen så är det hem till Motala en snabbis fixa sig för festligheter. Möta babe på stationen och åka till V.B,
jag är kvällens chaufför så ring om ni vill något;)
Imorrn är det match igen, fast mot Linghem. 
Jag dubblerar gärna för att jobba mig tillbaka men tajmingen är inte jätte klockren.

Jag är så lycklig när jag är med dig! 
Ofattbart.. 
Allt bara stämmer.

 Dagens positiva; Solen,bänken och Du!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0