< Home

OS kom som en chock!

Vad hände här egentligen? Eller snarare vad var det som inte hände!?
Helt plöstligt spelar Sverige-Kina 2-1 seriöst hur många har hört talas om att matchen var idag? Nae tänkte väl inte det, inte många! Hur som helst så märker man av stora skillnader med herrarnas och damernas utrymme i media. Nu ska jag inte vara den som är den, visst damlandslaget har fått väldigt mycket mer utrymme nu än tidigare, men skulle ändå vara härligt att känna samma stämmning som när herrarna spelar. Fast det är inte bara mediernas del, nästan endast publiken, vi åskådare som måste hitta det intresset och den stämningen.
Nåväl inte lätt, kanske jag som varit bortom allt vad media heter och inte insupit vad som stått om laget. (jo jag vet att det stått men inte fulla tidningar som när herrarna spelar..)
Slutligen vill jag bara säga KOM IGEN SVERIGE, KOM IGEN!!!


Jahopp då har jag färgat håret då, det var verkligen på tiden. Blev väldigt mörkt (lite mer än vad jag skulle ha denna gången) så ska höra med mina frisörvänner hurvida dom kan slänga i lite ljusa partier som jag hade förut. Saknar jue dom : P
PANIK! Jag behöver verkligen ett jobb, hatar att bara rulla tummarna. Pengar måste man ha för att kunna leva, snart behöver jag det mer än någonsin när jag ska hälsa på dig.. Suck (den är inte för att jag ska hälsa på dig, utan att det inte är lika nära snart som det varit hittills..)
Jag ska stötta dig så mycket jag bara kan i ditt studerande gumman,Du betyder!!

På söndag kommer min Muttis hem, ÄNTLIGEN!! Åh det ska bli så härligt att få träffa dig igen, saknat dig min skrutta!


Kärlek!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0