< Home

Rapport direkt från förfesten

Intressant att följa människor in i dimman, jag håller i ficklampan idag åt dom:) (nyktert med andra ord) såå skönt.
Dags att börja bege sig mot Folkets Park (låter inte alls bra i mina öron) men va tusan. Med goda vänner så kan det inte gå fel.
Saknar min babe dock, hon är efterfrågan på festen. Härligaste reaktionen från vännerna förut! :)
She´s mine! HAHA

Är off som tusan, inte så lite heller men jobbar på det med lite tankar som tar mig till morgondagen.
Nu förtiden är hela jag delad känslomässigt med mycket, saker och ting börjar närma sig och smärtan inom blir tydligare.
VI ska klara det TILLSAMMANS!!



Dagens lättnad; Efter kl 17. (det har varit en fruktansvärt jobbig vecka, men även skoj på sina håll)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0