< Home

Regler finns väl till för att brytas.. (?)

Säger bara nageltrång -det är inte att leka med. Pain på den!

Haft en mysig dag med finaste flickorna, Muttis, Näni och Leila. Den grymma trion ska dra till Turk-burkland snart igen.
Att dom orkar åka tillbaka, jag har varit där en gång och blev lite avskräckt. Men då var jag också i Marmaris.
Kanske säger en hel del, family place om något.

Kollade lite biljettpriser till Spanien med, måste komma iväg. Behöver verkligen det.
Ständiga frågan -Emelie hur känns det?
INTE bra, vill bara vara hos dig.
Man längtar att få höra din röst väldigt mycket!!
Men men..

Ska sova sked hos Syrran snart, älskar henne. Stackars brud som ska upp och jobba klockan 06.00.
Emelie tänker INTE gå upp då, nooo way!
Skapligt ska jag kliva upp men man behöver ju inte överdriva.
Imorn ska jag till skolan och kolla om det är några kurser jag kan hoppa på, vill läsa klart mina ämnen.
Blev sjukt sugen på att plugga nu, men hellre jobbar jag och funderar ut ordentligt vad jag verkligen vill gö.
Något med människor och hälsa/träning. PT skulle vara en dröm
men det måste kombineras med något mer.
Tåls att tänka på.

På onsdag ska jag på arbetsintervju, SWEET!
Sen ska jag träffa Hjördis och ta med henne på trippen Tornby-runt! :)
Den kvinnan, rakt i hjärtat säger jag bara! Henne gillar vi skarpt!


Sur?
Fel ord mer..
..hm, hittar inget bra ord.
Förväntansfull kanske,längtar ju så.
Men men..

Det är mycket man ska hinna nu..grejen är att det inte borde vara några problem att hinna med allt
om det inte vore för att man är uppbokad på den underbara bollen.
Men van som man är så planeras det runt den, som vanligt!
Åtminstone ett tag till..

Dagens nya regler; Inget godis och inga drickor för min del!!
(kan behöva ett stort lycka till här känner jag.. : S )

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0