< Home

Separationsångest ett par dagar försent samt förtidigt

Att öppna sig för folk ger en väldigt mycket i utbyte. Nu snackar jag inte deep talk utan vardagligt prat.
På en lunch med Gillis och Daniel så snackade vi utbildningar och om närvarandes framtidsplaner.
Daniel lyssnade på mig när jag pratade ,lite halvflummigt som alltid, om mina studieplaner
och han ville varmt tipsa mig om en utbildning i Göteborg.
Jag tog åt mig av tipset kikade lite snabbt på det,
om jag ens gjorde det minns inte riktigt, och lade det på is som vanligt.
Nu när paniken bokstavligttalat växer inom mig så har jag fått mycket uträttat.

Checklista
Bokat tid med Syon imorgon
Gjort ett gammalt högskoleprov (det pratar vi tyst om, kvitto på att vara idiot, HA!)
Kollat på utbildningar som jag funderat över, speciellt den i Göteborg.
Bestämt träff inför arbetsintervjun imorrn.

Jag tycker det är ganska bra gjort på en förmiddag.
Skönt att vara lite nöjd med sig själv, kan behövas efter morgonens självförtroendefall.

Nu ska jag sätta en himla fart här hemma, har liksom lovat Mami att åka med henne till city
och köpa en hel drös med underkläder. Inte illa av Försvarsmakten att ge ca 1500kr att köpa
underkläder för. Å andra sidan så är det förstårligt, vem vill åka runt i Push-up BH och stringtrosor i Kosovo?

Kan berätta att natten har spenderats med Syrran och det behövdes, men jag lyckades ännu en gång
att sova väldigt oroligt. Var uppe och drack mjölk två gånger..
Babe, din flickvän behöver dig nära!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0