< Home

Tre flickor i en säng

Vart ska jag börja, gårdagen var riktigt lyckad, kunde dock ha hoppat att gå ut nästan. Väldigt mycket folk, inga ytor och en himla massa öl på kläderna tackvare att folk är på tok för fulla är väl hur man skulle kunna summera det hela bäst.
Hos Sanna var det allt från Buzztävling (min babe var outstanding smart!!) till "jag har aldrig".
 Sanna fick även klippa fröken SSR´s långa lugg men frisören själv är mesig som få och har ännu inte vågat klippa lugg. Hon måste våga, skit skoj jue:)
Anna,Sanna,Linda,Snyggaste,Emelie och jag själv hade det som ni märker sviin skoj.

Varför är det alltid roligast på förfesten?


Nu ligger man här i sängen med två blondiner som försöker sova ruset av sig.. Tror nästan att en fortfarande är lite påverkad : P

Dagen bjuder förmodligen på lite mys med Challe och Syrran. Blue Crush?
Mat är ett måste riktigt snart..

Men nu måste jag njuta av min fina utsikt  till höger om mig. Högersidan är din hjärtat!
Du ska inte åka hem idag, no way!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0