< Home

Reunion

Bloggen har genomlidit en svacka men är på väg tillbaka från dåliga uppdateringar
till det mer innehållsrika inläggen från undertecknad.
Så Emelie vad händer i ditt liv..?



Det börjar se lite ljusare ut på jobbfronten, det är mycket positivt.
Fotbollen har börjat ta lite plats igen, match imorgon mot Zeros (mitt gamla lag) det ska bli intressant.
Kändes riktigt bra idag på träningen och det var verkligen på tiden, dock finns tankarna där
men en sak i taget.
Stort GRATTIS till Corre och Cheapy som ska iväg med landslaget!! Grymt!

Folk frågar om jag trivs i lägenheten och det gö jag verkligen men jag har inte satt igång med att snygga till och
inreda den ännu,så kommer det nog förbli.Jag har en känsla inom mig som driver mig bort härifrån..
244km är en bra bit men inte tillräckligt för att det ska vara omöjligt!!
Jag är fruktansvärt ENVIS och  har enormt mycket VILJA, nästan känd för det  och dessa två finns det rejält mycket av.
Tror på oss!!

På lördag ska jag jobba ideellt på Winnerbäck det blir nog hyffsat kul. Orolig för lördagmorgonen och
hur jag kommer att "reagera".
La familia ska tydligen ha pick-nick utanför och sedan fest hos Bettan. Det blir den dagens räddning, så dit åker jag
efter konserten. Kan inte sitta själv och låta tankarna ta över..nepp det går inte.

Okey folket jag säger bara MUSIK!! Älskar musik i dom flesta former, önskar att man hade en portion av lite musikaliska-gener, men icke. Så jag lyssnar på andra som har det, får duga (Nee jag är inte bitter!!).. Nevars!
Men just att kunna sätta sig ned vid ett instrument och bara få ut det man känner (suck) så himla befriande.
Att fotografera har också den effekten jag vill få fram (inte för att jag vet om man får den av instrument och
sång men ni fattar) men jag har bara helt lagt av mig med den delen.
Vet egentligen inte varför..kanske för att..nee jag vet faktiskt inte. Synd! (för mig)

Igår var en väldigt speciell dag, jag fick träffa Muttis, efter alldeles för lång semester för hennes del : (
Dessvärre tror jag att hon inte tycker detsamma, värme och goda vänner där nere i Turkland är inte helt fel i och för sig.
Jag har saknat henne något helt fruktansvärt mycket! !
Hela jag blev varm av att få krama,busa och skratta med min fina vän.
Ia fick träffa Muttis och Leila igår, alla vi är nog stöpta i samma form. ; )
Jag var ju en ren BESVIKELSE på raparna igår,pff riktigt dålig var jag. Det brukar vara min grej men icke sa Nicke.
Borde träna lite på det nu när jag har sett hur ringrostig jag är, får se till att jobba lite på Sodexho så vi kan träna ihop(?).
Muttis, du är så vacker i ditt mörka hår! Love it!


Sedan första kyssen så har jag varit fast, det bara klickade.
Minns att jag cyklade till jobbet och tappade cykelkorg och mobilen för att jag var helt ofokuserad.
Mina tankar var på ett helt annat håll, det är dom fortfarande.
Jag är kär så in i!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0