< Home

Lalllallalaaa (dansa, dansa, dansa..)

Tell me how I´m supposed to breathe with no air..
-You are my air babe!!

Oj vilken dag, jag har flängt omkring på diverse ställen. Grryymt mycket har jag fått gjort men inte
tillräckligt. Vissa hade problem med telefonerna idag så kom inte fram till Kerstin Holmström.
Nya försök imorrn, så lätt kommer hon inte undan.
"Intervjun" gick bra, ska höras nästa vecka då får vi hoppas att det kommit in något jobb till mig.
Khilan kommer fixa jobbet i växeln galant, menar det är ju min Sahara vi snackar om.
Vi åkte en snabbis till stan och vi skulle bara titta lite men det var faktiskt så att den där
zip-jackan drog och slet i mig så jag var tvungen att rädda den: )
Dagens kap tror jag, det gillar vi starkt.
Khilan hittade sin strl i byxorna med, kunde inte bli bättre. Båda nöjda och belåtna!
Jag är mycket imponerad av mig själv, jag menar vi bara GICK FÖRBI donut´s haket.
Inte illa för att vara Emelie Hamberg.
Tror seriöst att jag börjar få kontroll på mitt sockerbegär.. NOOOT!!

Hjördis har den finaste bebismagen ever!
Dagen har varit kalas och jag säger bara detta en gång mucka inte med en mörkhårigbrud
med sockerabstinens och en gravid blond kvinna som kallas Hjördis av sin galne vän. HAHA :)
Ingvar Kamprad jag tackar och bugar för gratis möbeln jag fick idag, det lär du inte märka.
Upptäckte det när jag tittade på kvittot, men det var bara en trähylla (som jag ska gö något
kreativt av) och den var mega billig. Men tack endå, jag fick väldigt mycket för mina 1200kr.
BUDGET möbler in my heart!

Nu har jag lekt lite Äntligen Hemma här i min lya och det börjar nästan se ut som att någon
virrig liten skäl med personlighetsklyvning har börjat och flytta in.
Ni ska se själva alla mina olika möbler, haha. Så kan det vara om man har saker kvar sedan sitt
förra kryp in.

Torsdag 28/8

Att göra
-Ringa Kerstin
-Besöka Skatteverket
-Lämna tillbaka dagens inköpta matta och hämta ut en ny (som är hel TACK!)
-Lite lek med Muttis hoppas jag
-Lkpg på Möte (missar träningen för det, morr. Jag som inte läst kompendiet till mötet.. ahh)
-Kika efter textiler för mitt gardin och tavelprojekt.
-BABE KOMMER HEM!! MÅSTE PUSSA PÅ HENNE:)

Dagens glädjerus; Ia kommer hem!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0