< Home

Att förstöra en dag kräver en snoozeknapp mindre



Första försovningen på evigheter kom idag.
Vaknade upp klockan 07:48, morgonmötet börjar 08:00.
Utan en hörbar röst försökte jag nå jobbet med beskedet att jag är på jobbet 2 min sent.
Jag kom dit 3 över så det var bra jobbat.
Aldrig tidigare har Storgatan känts så oändligt lång. Bra fart under fötterna var det vill jag lova:)
Jag bjöd verkligen på hur jag såg ut, fördjävlig. HAHA!
Närmare 09:45 var mötet slut och jag fick skjuts hem av Petra.
12:00 var det dags att börja dagens pass, hela dagen har varit en enda röra.
Att det ska behöva ta sådan himla lång tid för personalen på Handelsbanken. Inte en gång utan varje gång!

När jag trodde att dagen äntligen skulle avrundas på ett bra sätt så hade jag dessvärre ett avsked att ta itu med.
SUCK!
Den här gången var riktigt jobbig.
Nu syns vi inte förän i januari, en mega snabbis.

Veckans prioritet blir att umgås med vänner som drar sina väskor mot kallare ställen.
V.B- Jag har kikat lite på alternativ runt jul..:) Snowboard på julafton skulle sitta fint!
Milla- Du är nu med i mitt schema på torsdag!

Eftersom jag klagat så mycket på min egen klantighet och stänga av snoozen så måste jag
pigga upp mig själv med en av favorit bilderna från Egypten.
Eirik och jag leker för fullt:)
Saknar!!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0