< Home

biisch

Efter att jag och Milla sett Twilight kan jag lätt säga att jag är bivampyrish:) HAHA!
Så sjukt bra film!!
Nu sitter man här i Johannelund och tar ett sista farväl av den första i vänkaran som ska säsongsjobba.
V.B åker nästa vecka , tråkmånsar som drar innan mig.

Idag gjorde jag det. Jag tog farväl!
Snacka om att jag grät inför alla också...jobbigt.
Försöker tänka tillbaka och se hur många år det blir och jag undrar om inte detta var mitt 5 år. Hm!
Fina människor som alla är min familj.
Vänner och minnen för livet!

Jag tog skorna! Så nu vet ni alla inblandade jag har dom snart på fötterna. Känns okey.
Såg dock Erik´s snygga Hummelskor i skyltfönstret på Firstaid idag. Men hans färgsättning var snyggare.
Vi verkar dela shoppingpassionen på jobbet. Sweet!
Snart är hästveckan klar, 7dagar jobb i sträck.
Men det gillar vi.. hör ljudet av.. tji tjing!

Imorgon är det träning som gäller, innan jobbet. Måste hinna äta där i mellan med.

Kontakt kan man lugnt säga!
Jag blev riktigt rädd där ett tag..
E, vi måste prata!


Dagens upplevelse; Salong 1, Linkan!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0