< Home

Enkelheten i vardagen

20/12 2008 - Samma dag, nytt år

Chaufför som jag var höll jag mig nykter, ohh maan vad skönt det är att vakna upp med en jag-mår-förbannat-bra känsla som dagen efter sällan erbjuder en.
Pendlade mellan två fester, Stjärtgossarnas och Sis.
Helt okey, folk var och blev fulla(re) på båda ställena.
Bråk är en självklar ingrediens när killar och alkohol kommer i kontakt med varandra. Pinsamt!!
Blir så jävla trött på vissa, va fan håller ni på med?!
En wannabe slynar runt på andras revir, den andre försöker slå sönder toadörren utan framgång så haffar två rutor istället. 
Vad händer med folk??Återigen, Pinsamt!!!

För att summera kvällen så fick några sitt tackvare ett dolt lammkött
andra fick det i guldvinge format och andra desperata inte alls.
En annan är jävligt tacksam att man slapp bevittna något av det!
Glad för några, tycker synd om andra och hoppas att den värsta boven aldrig glömmer vad den gjort!

Big Brother all over again, turligt nog utan bevakning, åtminstone av någon videokamera, men det ryktades om att ett vakande öga råkade se för mycket..
Kortfattat - Drama Drama DRAMA!!

21/12 2008, dagen som alltid förblir dagen efter
For tidigt upp ur sängen och fixade till mig för en dag i Lagmanshallen.
Det var minst sagt svettigt många gånger, det visade sig bli succé!
Om det var tackvare vårat engagemang och alla panikslagna rop från läktaren låter vi vara osagt.
Men det jag är helt säker på är att
Mjölby Södra dam har VUNNIT Mai-cupen ´08.
GRATTIS!!
Bra jobbat tjejer.
Vi glädjes, led och käkade med och åt er : )



Hälsade på nyopererade Nea med, vi lekte sjuksystrar och livet hennes fick en mening igen :P
Miss var väldigt kry och det var nice att se.
Keep it!



Dagens kollision;  :) vs :´(


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0