< Home

Ge mig sömnaptit!!

Hur lyckas man att försova sig till 10.45 när jag ska vara vid Mami´s hus strax innan 11?
Mina sömnproblem har kommit tillbaka det är ett faktum!
Bävar inför lördag, mycket tankar och känslor.
Oro.

Fixade deadlinen med skjutsen, Skavsta t/r.
Stannade till på Inter Sport och kramade om en röding,mys!
Handlade ett urfint set till Elias, som visade vara lika underbart vacker i verkligheteten som på bild.
Myste med Hjördis över en snabbfika för att skynda ut till Vidingsjö på möte.
Min stress var helt obefogad eftersom tre andra kom försent.
SJ!
Fick med mig en kung i bilen hem, Gillis och jag snackade om allt mellan himmel och jord.
Tror inte det är möjligt att ha en bättre mentor!
Om han säger något så menar han det. När vi nästan var hemma hos frun hans säger han
"Du är väldigt bra på att köra bil! Jag har kört buss en gång i tiden under mina studieår och du kan din sak!"
Tack!!

Hem kom jag tids nog och kikade in i systrami´s nya kryp in. Fräscht!!
Petra var där och gav hemmet lite resurser ;)
Även en zoombie från "sovrummet" visade sig.

Dagens doft; Bebisspya

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0