< Home

Julmarknad på Liseberg

Morgonen började med ett sms från Nerf, mina vänner känner mig väl:)
Hon undrade om jag ville kö ett träningspass på gymmet med henne. Hell yeah!
Kläderna packas ned på en gång.

Ska förbi Sanna en sväng innan jobb 09.30 ska bli lovely.
Gårdagens julgodisbak var så himla mysigt. Bacon,Muller(med två prickar över u;et tror jag:) och Anders
är nu redo att delta i någon baktävling. HAHA!
Tryffelchocklad vit/mörk, Pepparkakskola, Daimkola,Knäck.. you name it.
Glögg serverades,även kex med ost och en vit hund vid namn Ozzy.
Han vet vad han vill ha den vovven.

Ser något schysst ungdomsprogram på 5an nu, verkar vara något i min smak, SURFING. Handlingen kanske inte är av den bästa sorten men hey.. va tusan.

Har fixat nya filmer till bussresan mot Göteborg. Ska bli helt fantastiskt att träffa Nuffi, vi har ju lite att fira så att säga.
Anländer 19.30 så vidare jag kommer med bussen 15.40. Om inte kommer jag bli mycket..
Ikväll blir det fira lite div saker sen imorrn träning och Lisebergsjulmarknad :)
På måndag bär det av hem igen för massa jobb.

Sankta Lucia gott folk!

Dagens utflykt; Like I said.. Gothenburg!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0