< Home

Kommunikation

Julafton oh yes.

Klarade mig utan vidare trafiktrubbel på vägen hem till Köping.
Till min förvåning var morbror hemma i Sverige och hade sin dator med sig.. trevligt.
Det medför ju i sig att jag kan blogga.
Sweet!

Ett meddelande till Cao!
-Jag kommer inte fram till din hypade mobil, är du i urskogarna?
God Jul ialla fall!

Hälsade på farfar förut med han fick en liten julklapp som satt perfekt!
Vi tog fin fina bilder med som jag får kasta upp när ja kommer hem.

Ett meddelande till Patte!
-Jag missade och lämna din kamera innan jag åkte upp för att fira jul. Förlåt.
Du verkar inte ha saknat den.. än åtminstone.
Jag avnänder den lite just nu. Bra skit!

Köping är och kommer alltid vara mitt hem, hatar klumpen i magen jag får när jag kommer hit bara.
Träffade i sedvanlig ordning på en gammal klasskamrat som jobbar på OKQ8, mycket trevligt : )
Imorn hoppas jag på att hinna säga hej till Jossan som kommer hem till Kungsör och Linn med såklart.

Dagens frågetecken; Church or not?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0