< Home

Sista skiten från 2008

Då var vi mätta,snygga och jäkligt taggade.
Nyår ´08 kommer bli kanon det vet jag. Sista kvällen, feels good vill jag lova.
Imorn är det mycket som ska hinnas med, planering som fan.

Nog för att jag vet att jag är grym ( tolkningsfråga ) men idag har jag fan fått massor gjort.
Förrådet är tömt, jag har flyttad möbler från lägenheten. Jag lever i något kontrollerat kaos.
Inte så att man bjuder hem någon på fika.. Nooot! HAHA
Då skulle ni få hoppa över kläder, gamla foton, viktiga papper - you name it.
Men precis så som det ska vara.

Nu skiter jag i er för ikväll.

Ölen blir avslagen och det skulle vara en jäkla miss.
Hörde jag en Skååll - Att du gjordel!!
(ett år sen idag :) )

Gott nytt..ge inga löften ni inte kan hålla. Så skit i dom!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0