< Home

tackvare långt hår och svettband

En varmchocklad i soffan och ett GG avsnitt senare sprutar tårarna.
Utan tvekan lätt bästa avsnittet!

Jag börjar bli dum i huvudet, vill till gymmet och det NU!!
Det kryper i hela kroppen.. den skricker efter styrketräning.
Får försöka tygla detta virus nu, så här kan jag inte fortsätta.

Malin berättade idag att hon bor på Majorstuen!
Snacka om Jackpott!
Kommer bli grymt ikke sant? :)

Hela blogginlägget borde enbart vara en hyllning till Björn Borg!
Nya reklamen är vacker som tusan.
Underbart att se en legend vars märke är öppensinnad!
Att Ane Brun sjunger True Colours gö inte hela saken sämre heller.
Gillar verkligen hur dom har filmat. Man tror jue inte att det ska vara två vitkragar som pussar varandra sen.
Love for all!!

Mina damer och herrar, imorn är jag ledig och jag ska se till att uträtta massor.
Håll tummarna att mandlarna inte växer mer för då rasar min planering totalt.
Ena katiga jäklarna, dom vägrar lyssna på mina befallningar.
Pff.. dom fattar inte att det är jag som bestämer!

Saknar min Mami, suck!

Youtube of the day; Tim Neu-We´ll make them fall

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0