< Home

Se upp i backen

"Vi kör en lite mer kulturell jul..
..vi dansar runt en invandrare"
 -Johan Glans


Jag MÅSTE ta tag i mina nätter, det här fungerar inte.
Ge mig morgontider på jobbet please.
Igår fick jag förfrågan om jag vill jobba på annandagen från kl 06.
100% Ob hela dagen.. HEEELLL YEAH!

Ändrade planer runt jul. Blir en trip med brädan i mellandagarna och det blir kalas det med.
Tänker på dig V.B, beklagar så!!
Lämnade in brädan igår på lite renovering inför sista åket på den.
Snacka om att den är brutalt för kort så ska leka extra mycket med den. Hehe.
Sen är det välgörenhet som gäller:)

Måste fixa klart lite med mami´s packet idag.

Dagens skönaste; Kitty

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0