< Home

Dräktig


22/12 2008
Grattis Nicol på din 8-årsdag!!
Sjukt, drygt 6½ år sen jag träffade syrran.
Allt är inte enkelt!
Saknar dig!

Är det någon mer än jag som inte har några julkänslar what so ever!?!
Jag har en älska/hata relation till julen, men i slutändan älskar jag den.
Detta år fattar jag inte vad som gick fel.
2 dagar kvar och det känns som om det är april ute.
Vart är vi på väg?

Kan någon ta fram piskan och se till att jag packar ned ALLT som är kvar i min lya.
Är det möjligt att köpa tid?
Borde fan gå, om inte annat, kanske  någon ska försöka lösa den gåtan.
Kan garantera att du kommer bli svinrik, minst sagt!

Har jag berättat att jag blivit djurskötare på senare tid(?) Inte?.. Hm..Men så äre.
Daglig sköttsel av brorsan´s 21 fiskar.
Quila min lätt överviktiga sexbomb till katt ska ha sin del med:)
Sen alla dammråttor i mitt hem.
Kanske borde låta Quila ta hand om firrarna en enkel utväg, tåls att tänka på!

Ett meddelande till er i stugorna som redan tycker att min vänkrets består av många mammor.
Kan glatt meddela att två till av mina änglar ska bli tjocka, få värkande fötter, bristningar överallt och dom ska stå ut med
det i 9 månader för att sedan uppleva den förmodligen värsta smärtan i livet..
Men resultatet är värt det har jag hört ; )
Jag säger bara, kläck på gott folk, mer lekkamrater till mig.
Ska väcka Charlie imorn med lite paket, som kommer skapligt i efterhand, blir tyvärr lätt så när man jobbar som ett as.
Älskar barn, älskar Charlie!!

Dagens hemliga brev; Ett Telegram från Kosovo!! : )

Älskar dig Mamma!


 

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0