< Home

Bye bye lånetelefon,för ett tag!

Äntligen fick jag det efterlängtade smset av telia att jag nu kunde hämta ut "min" mobil. Jag hoppas på att dom ska säga att jag kan välja en ny för beloppet dom kommit fram till. Om det mot allförmodan skulle ske,kommer det inte bli en mobil med lucka som man får problem med hela tiden.
Nej tack.
Har inte ens haft mobilen ett år och den började krångla efter kanske 4 mån,jag som har svårt så för att klaga för tidigt,jag kanske är överpetig liksom.. Men nu har den snart varit på reparation fram och tillbaka i ett 4,5 mån. Så kan väl tycka att beloppet ska bli som om den vore ny.. hm..
Aja.

Som ni såg igår är jag,låt oss säga en aningen beroende av Gossip girl..Har inte följt det när alla andra gjort det,totalt dissat det. Varför vet inte ,haha. Men nu,nu har även jag insett vilket program det är. Lord!!

Tanken var att jag skulle till Nerf  och hennes nygamla hemstad Gbg men min budget som är obefintlig säger blankt nej. Och det skär i hjärtat på mig,hade sett fram emot det så mycket, vi hade jue planer för sjutton. Men vill inte låna pengar för att åka,har inga att betala tillbaka med,och vet inte när jag får ihop till det nästa gång.
Så min underbara Mami frågade om hon inte fick bjuda mig på en kryssning. Eller snarare mig och min bror som en lite trip bort ett tag. (över en natt haha). Men då blir det samma sak,inga pengar,visst hon skulle bjuda men kan vara skoj att kunna röra sig någorlunda..
Kevin och hans pappa Niclas (mammas sambo) är i Spanien och hälsar på farfar/pappa.
Så får se vad vi tre Hambergare (hundra spänn på att när du läste snabbt tyckte du det stod hamburgare..:) ) kommer hitta på..
Robin snackade om att han skulle hem till Köping i helgen..så kankse bara Mami och jag då.. Hm skoj:D

Ne nu ska jag pallra mig iväg och packa,tung väska kommer det bli..
Ska till träning gånger två
Hem till Bigsis på sleeeepooover:D
Sen måste jag ha med mig jobba kläderna tills imorrn bitti.
Muttis är någorlunda frisk nu.. så slipper jobba själv. Tanterna är inte riktigt kloka på det där stället..


Men hej hej heeej då

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0