< Home

domedagen nr 1

Yes box,dags att börja gå till skolan snart. Mailade med läraren och vi upptäckte att hinna redovisa någon bok för min del idag kommer inte på frågan. Eftersom jag går en halvtimme tidigare från lektionen. (hon har godkännt detta:) ) p.g.a träningen.
Jag är inför eftermiddagens prov..  va ska man säga.. lite obalanserad..(haha),gramatiken sätter sig inte. Det är väl så,det man kan det kan man vid det här laget. Och ordet gramatik får mig att rysa av obehag. Är fruktansvärt dålig på det,både på svenska och engelska. Dock snäppet bättre på svenskan som tur är kanske. :)
Hoppas verkligen att jag får redovisa innan veckan tar slut. Många uppgifter jag vill och bör börja med på lovet . Känns så bra att skriva haha..
Nehe,ägna mig en tanke runt 17.00-18.00 för då ägnar jag ialla fall alla mina tankar åt provet. (magont på den!)

En fråga till någon där bortom horisonten.. vad i all sin dar har jag gjort för att förtjänat denna smärta i vaden/hälsenan.. Loooord!

Som familjen Yngve/Holgersson alltid säger..Det som inte dödar en, det härdar en.. så sant så.

hej på er

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0