< Home

familiar faces

jag har överlevt,med bravur eller inte det åter står (den särskrivningen var tillägnad ngn,haha) att se..
Skönt så in i den att ha allt gjort. Hann med allt på engelskan igår med. Good!
Konstigt att man kan uppskatta lugnet  så fruktansvärt mycket, liksom inget som "hänger" på ens axlar.

Jag tänkte vara smidig och ta med mig träningskläderna till skolan så jag kunde gå direkt till gymet efter,sagt o gjort.. Trodde jag.. kommer till gymet o ska byta om.. hade jag bara fått med mig,skor,byxor och handduk.. (många fula ord i emelie´s huvud) ..
så det var bara att knalla hem och hämta dom,fick iofs tillfälle och sätta in pengarna till en bok jag auktionerat hem på tradera. Låter det nördigt, bra för det är de.Naturkunskaps litteratur.. :S mycket bra pris!
Så stötte ihop med underbara Linda på gymet,kärt återseende. Linda jag längtar..!
Sedan i omkl var det nästa återträff..Bacon kommer in med en snygg frilla som tusan. Mycket fint!!
Det är nu man kan tycka att det räcker med bekanta ansikten,icke när man bor i stora staden Motala. Utan när jag tagit mig med tunga steg uppför Feelgood´s trappa så ser jag bigsis!
Om jag har lite flyt kanske kvällen slutar med sleeeeeepover:D hehe

Nu ska jag bara njuta av att snart ha lov,och gö allt som står i min makt att vaden ska bli bättre så jag kan träna imorrn. Så jag intar soffläge.. :D

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0