< Home

Första, Andra, Tredje.. SÅLD!

Idag är det semlor som gäller har jag hört,så vem bjuder. Jag tar ödmjukast emot,ring mig så får du min kod:P haha.
Ibland planerar jag bra,ibland mindre bra. Dagen till ära så har dom stängt av vattnet,jag planerade och hällde upp vatten sprang upp på toa TIDIGT (för att vara i en arbetslös mått mätt). Förstå om man hade försovit sig,vart skulle man kissat då..:S bara tanken får mig att bli kissnödig igen,hehe.
Så nu till där min planering raserades,jag hade glömt att ta fram köttfärsen på tining,och eftersom jag inte har någon micro och idag väldigt dåligt med vatten så vetti tusan om det räcker att koka upp vatten för att tina färsen.
Nu tänker ni men Emelie,Emelie,det är bara o lägga i färsen i pannan,mm vet men det blir liksom inte lika gott då..
Okey:D

Idag har jag auktion på mina (mar)drömmar.. Inga bud över 2kr. Okey.(!?)
Inte en natt till jag ska hjärtklappning..orkar inte med skiten.

Så dagens pressade schema lyder.
Tina maten på bästa sätt,samt tillaga den..hehe
Gymet
Hem och äta igen (svar ja jag äter mycket och mat är såå gott!)
Gå till skolan-ombytt för grusträning,hett!
18.00 Bacon väntar på mig vid skolan,vidare till härliga träningen..:S

Bör försöka att någonstans här med plugga,men det löser vi..eller(?)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0