< Home

Kär och Galen..:)

Sitter i Mami´s kök nu och känner doften av nybryggt kaffe.. Mm himelskt,dricker dock inte kaffe men doften blir jag helt frälst av. Att lukta i kaffeburken det är grejer de:)
Idag har Lotta,Robin och Emelie Hamberg varit på vift,första anhalt var ikea efter jobbet. Om det är något jag verkligen tycker om så är det inredning,att sy och dona lite hemma. Så fick ett stycke tyg av mami från ikeas new arrivals..haha Sweet. Så kvällens tema blir att sy lite saker till hemmet,första jätte stora (not) projektet blir att sy nya sittdynor till köket,vill gö klart tavlan jag börjat på också men har inget mått jag bestämt mig för ännu så det får nog dock vänta.
Har lite planer på hur jag skulle vilja designa lite möbler till hemmet,men just nu får tankarna bli till ideér och där tar det stopp tills pengar kommer.. vilket dom aldrig verkar gö. :S
Aja nog med bf-stilen ..
Vi kom till Motala och gjorde staden lite,sedan var det återvinningens tur att få ett besök av oss. Dom har btw nypremiär på deras nya stora del imorrn..

Jag har helt och håller glömt att berätta.. Jag har blivit kär (gånger två tror jag t.o.m) när Plösen och jag hade våran middag i linkan så såg jag dom..dom bara stod där och lyste upp hela skyltfönstret.. Underbara sneakers,please ge mig någon. 1300kr var priset och det är bara att drömma om just nu.. Men dom ska jag införskaffa mig inomkort:D
Sen idag hittade jag en ny mega cool sjal,många skulle nog bli chockade i min närhet om jag skulle bära den,men shit,den passar mig iaf:P Blommor på den (nope muttis inte den som du "stal" av mig:P hahahah) utan detta är en ny.. lovely!

Ne nu ska jag vara social med familjen här hemma på Dockgatan..
På återseende!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0