< Home

kurragömma

okey,nu tycker jag inte att det är roligt längre. Vart tusan har jag lagt mobilen.(?!) Uppmaning till Elli och Julia. Kolla i era bilar.. Den är grå,ful, och en låne mobil. :S

Mami fick ställa klockan och väcka mig med tanke på min (tillfälliga,,hoppas jag) förlust. Så vill ni mig något får ni ringa hem. Har ni inte det numret får ni leta upp det,och hittar ni inte. Ja, då är det heller inte meningen att vi ska prata,
Idag är det två saker som ska lätta från mitt hjärta, Eng B provet och redovisningen.. :S Uhhh.

Imorgon ska jag inte jobba, missförstå mig inte helt och hållet nu, jag vill jobba men kombinationen plugga sent om kvällarna och gå upp tidigt går inte riktigt ihop. Skulle verkligen behöva sova ut imorrn,men det få man gö en annan dag.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0