< Home

Please..

Okey,vad är det vi snackar om. En dag om året då folk verkligen skämmer bort dom nära och kära,framförallt kära,med gåvor. Vad är det för fel att ta ett intiativ att gö det en dag som inte är känt som en "nu ska vi tjäna pengar på dom som är fantasilösa".. Kan kännas som en bitter syn på det hela,men jag uppskattar hellre en spontan överraskning som är personlig. Visst det är mysigt osv men det är väl ännu mer mysigt att gö något i den gråa och trista vardagen än på just en specifik dag.
I vilket fall som helst så har jag fått några små ursöta gåvor av mami. Är det hjärtans dag så är det hjärtan det ska va, ett vanillj hjärta och en Hjärtan chockladask plus ett litet bidrag,kommer väl till pass:)
Älskar min mami!
Inte att glömma Niclas och hans mix megapol gäng som var ute och gav staden rosor. Thanks!
Haft en grym dag annars,vaknade upp och det blev ett OTH avsnitt,underbart!,innan jag och Bigsis gick till staden för att träna lite. Finns det något som är bättre än träning.. Not. Nu tänker du att jag inte har något liv.. isf så har du inte sett detta livet,för träna är jue livet. Mycket välbefinnande,och hälsosamt:) Okey nu droppar vi livscoach snacket.
Vi plaskade som två barn i bassängen efter träningen ,till våran besvikelse var bubbelpoolen avstängd:( Men fick iaf bada i den stora och sitta i ångbastun,som är så mycket skönare än vanlig bastu btw.
Sen var det en lååång fika med Muttis,Hagdahl,Leila och Nanny. Kan bara säga att dom som satt runt oss fick sig en riktig alla hjärtansdag gåva..vi snackade om.. Kärlek. Hahaha!!
Efter 3h fika kände vi att det var dags att splittras. Jag fick skjuts av Muttis till min lgh,tur var det ;) Säger bara Malaga.. haha.
Sen var det i stort sett bara att åka iväg till fotbollsträningen. Wiiiieee jag kunde vara med hela träningen. Tränaren frågade hur vaden kändes.. Vi kan säga så här att jag känner hyffsat mycket att den sitter där:P

Nehe.. nu ska jag titta lite OTH!

Kärlek eller något till er på Den stora Toffeldagen!

uhh


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0