< Home

Plösen och Spättan för hela slanten..

..eller varför inte Hjördis och Berit.. Kärt barn har många namn:)
Vill bara tacka dig för en underbar kväll,tack för middagen och fikan,inte varje dag man gö likans matställen gånger två..haha..
Superfin present plus att jag fick ett urfint kort som är gjort i konstformen hantverk :)
Tusent tack Anna.

Förlåt för dåligt bloggande men jag sitter förmodligen och kollar på alla mina Gossip Girl avsnitt jag har.. är man fast så är man.
Två avsnitt (japp ni läste rätt hela två stycken) behövdes,nu är jag fast så in i den.
På återseende..

Btw,vill ni skänka pengar till Emelie´s fond,maila mig då.. haha. Pengar är inget jag besitter. ..:/

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0