< Home

slut för idag

Nu lägger jag äntligen ihop böckerna för idag. Har iofs tagit bara en halvdags plugg  idag,men har faktiskt varit effektiv. Imorrn ska allt vara grov genom gått en gång..sen är det bara finslipning. Någon som vill byta? Inte de.. synd. Hehe
Pluggpluggpluggplugg.. Egentligen har jag inget emot det jag läser men jobbigt att ha 3 stora saker som ska avverkas tis,ons.. hm

Skönt att ha en hemma kväll med Mami och gänget också. Kevin hade köpt Nintendo Wii(det stavas säkerligen inte så men ni fattar) för sina sparade pengar.. Duktigt. Han kan få ge mig ett bidrag annars.
Imorrn är det som sagt plugg som gäller,ska försöka ta ett brake för lite träning med,skönt o springa lite imorgon kanske. Och svaret är  nej(!),jag gillar inte att springa,men känslan efter:D Den är goo den. Hehe.

Någon som spelade in Gaygalan? Säg till mig,för jag glömde bort :(


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0