< Home

Späckat

...Värre



Igår kväll bakade jag som bekant tårtor till Ansi´s överrasknings avtackning. Det var halv bra planering av mig så blev inte klar förän kl 23.30. En trött Emelie drog fötterna efter sig minst sagt:S
Det blev en touch av den klassiska rosa tårtan och en lite speciallare till chocklad älskare.
                                                                                                           

                                                             ´  
La Familia                                                                                       

 
Vet faktiskt inte vad som händer inom mig just nu. Jag känner bara att jag inte mår bra. Denna vecka ska jag verkligen bara ta hand om mig själv. Inte en gång jag tänker stressa. Hjärtklappning hela tiden. Vaknade inatt av att jag trodde jag hade försovit mig. Allt är tillbaka som för fyra år sedan. Jag kan inte sova :(
Ska till Lisa på hennes 20årskalas snart. Måste tyvärr nästan börja denna mening med usch,vill bara vara pigg till dess. Men det ser inte ljust ut för min del.
Ska ta och fixa iordning mig och ta med min lilla gåva 
jobbigt när man vill ge något kanske lite mer,men pengarna finns tyvärr inte..
Ett kort måste jag sätta mig att gö också.

ta hand om er

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0