< Home

Trött,tröttare,tröttast

emelie är inte pigg så här på morgonkvisten..träning väntar i metropolen så det är bara att pallra sig iväg. Men idag var det ett mirakel som skedde,trodde aldrig jag skulle ta mig ur sängen. Snooze knappen sitter farligt lika på alla Låne mobiler. :D

Eftersom att jag står till allmenhetensförfogande så ser det ut att kanske bli en fika med en Bacon inlindad i..(du vet vad).. mina "rebusar" vågar jag inte skriva ut här..haha

Mer utförligare än så här blir det inte en lördagsmorgon runt den 9 feb,

Den som kan gissa vad min e.m/kväll ska spenderas med har chansen att  vinna.. ett (trumvirrvel) kompendie om atomlära..! (OBS!Special Edition!)
Grattis!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0