< Home

7 Dagar kvar..

Kl har precis slagit 12.00 och jag inser att jag legat o slappat alldeles förlänge i sängen.. Måste ta vara på mina sista dagar som 21 åring. Detta år har verkligen sprungit förbi. Det var nästan exakt ett år sedan jag satt och försökte tänka ut vilken packning jag skulle ha med mig till Kuba.. Finns det något mer underbarare än att resa så säg. Om ja kunde jobba med att få resa så tar ja jobbet:) På tal om jobb,dom ringde imorse så imorrn är det härlig upp gång igen.. 05.15 ringer klockan.. Trots att det är min första dag på ovisshetens arbetsmarknad så har ja ångets. Jag kan inte bara vara hemma.. Men ska lägga på ett kol på mina engelska essay så dom blir klara o läsa ut boken så jag ligger mer före. Skönt att gö sin egen takt på något vis,men säger bara till er som inte gått ut gymnasiet ännu,plugga,plugga,plugga- Komvux är verkligen ingen lek.. Har redan lite små panik över min slutliga redovisning av något projektarbete jag såg att vi ska gö.. Men det finns värre saker intalar jag mig(klart att det gö det)och ibland lurar ma tankarna bort från det obehagliga.

Ska försöka spara pengar nu så ja kan åka kanske kanske med Nea till sälen,måste få åka lite bräda i år. Sen Blir det Hjördis och Berit som ska försöka sikta in sig på något underbart resemål.. Till hösten/vintern ryktas det om en resa till Thailand.. Jo jag tackar, Men nu är det den 7 Januari 2008 och jag fokuserar mina tankar på här och nu.. Även om mina blickar flackar till resekatalogen när begäret blir för stort.

Så vad står på planeringen idag,eftersom jag redan slösat bort alldeles för mycket tid så ska jag ta och laga lite mat (kan jue vara bra så magen blir belåten menar jag;) Sen bär det av till gymet för lite träning och sen ska jag äntligen få träffa min underbara mamma som kom hem från Tenerriffa igår,stackars Mami har varit sjuk i tre veckor då inkl hela vistelsen där.. Så vårdcentralen för henne idag. Sen ska jag ta och snylta på deras bil,min bil med personlighet måste säga hejdå till sitt bil liv snart.. skroten hägrar.. :( Fyra år av glädje med den. Haha.
Så passaten får visa vägen in till Mjölby och träning ikväll.. sa det igår men säger det igen.Dom där Södra brudarna är min familj.. Lycka o glädje med dom!

Nej nu är kl 12.12 och ja mååste gå upp.
                    
Bild1..Ferry i sin glans:)  
2. Diskutera det kan vi:)  
3. Herr var med också:)  
4.Är det Efterfest..           
5...så är det:)         

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0