< Home

Ängeln i rummet

Som ja skrev i tidigare inlägget så detta med it grejer,hm hur ska ja formulera mig..säger så här, inte min starka sida,hur svårt kan det vara,tydligen väldigt svårt :S..
Men har idag fått in office programmen på datorn och det är mycket välkommet. Äntligen kan jag skriva lite på denna dator utanför nätet. Freedome
Så om jag hinner och får lite bidrag imorrn ska jag med största sannorlikhet köpa en skrivare. Måste dom vara så fula. Vill ha en grå/vit som min dator jue. Stora och fula. Blä på dessa designers. Sen kanske jag inte ska klaga för mycket den är inte direkt dyr heller och sådant gillar vi mer än designen nästan.


Muttis vi måste hitta på något galet snart,för mycket vardag i livet nu. Kom o prova min tårta imorrn galet värre:P
Tror det är Yster på en övernattning och massa garv i veckan. Deal?
Nerf kommer hem snart ska bli underbart!

Jag behöver något..
...alla behöver vi något,men jag behöver det också.
Varför gömmer sig vissa människor,ursäkter eller rent av jobb. Folk måste leva lite,tror inte någon vill ångra att dom inte gjorde det dom ville när dom var unga. Det finns bara ett exemplar av just denna dag. Hur kan du gö denna dag till något bra?
Tänk efter nu, Hur många dagar av livet minns du? Det är skrämmande hur många som bara går en förbi. Verkligen skrämmande.
Så imorrn tänkte jag ta med mig en kladdkaka till jobbet,det kanske någon kan glädjas av. Åtminstone lite, då kanske man gett någon lite ljus på en allt för ofta grå o tråkig måndag. Om någon blir berörd någonstans så kanske deras dag blir lättare. Det behövs så lite om folk bara kunde förstå det.

Så imorrn kära vänner har jag rätten att ialla fall önska mig något, och det får bli att ni ska lyssna på era hjärtan och vandra där efter. Allt annat spelar ingen roll i slut ändan.


Sound;Eva Dahlgren-Ängeln i rummet
underbar text,underbar!!

Att folk aldrig fattar,det finns viktigare saker.!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0