< Home

Egotripp(?)

Börjar med att skriva direkt till Yster,jag är inte sur,bara fruktansvärt trött.
Ge mig energi för tusan någon. Tankar håller en vaken alldeles för mycket på nätterna.
Ångest över,nutid och framtid. Men börjar forma tankarna om framtiden lite mer info man samlar på sig. Får se om det blir som idéerna ser ut nu.
Annars just nu hann jag vara arbetslös en dag sedan var någon sjuk,lite segt men pengar är ett måste och det är bara att glatt studsa upp när klockan ringer.. Men ska erkänna att jag snooza 15 min extra idag. Det borde finnas något morgon program så pass tidigt som man kan slö titta på, Muttis, du hade väl något yoga program du kikar på till frullen..:) Värt kanske att slänga en tanke på det.. Någon som har en idé. Farbror Frej kanske,fast då finns risken att man kommer in i bilen med ett humör man bara vill spy på.
Hur som helst trodde jag vant mig att gå upp men endast en dag behövdes att rubba dygnsrytmen.

Detta med blogg är annars ett lite halv knepigt kapitel.. Är det en egotripp man utsätter andra för eller är det man skriver som en vuxen dagbok.. hm nästan både och om du frågar mig. Veti tusan vad jag får ut av egotrippen men kanske att man om man har något vettigt att säga någon dag kan beröra någon. Och det är ett helt okey ego tänkande enligt mig. (För stort ego annars är vidrigt.) För annars vet jag inte,som bloggare har man noll koll på vem som läser. Men kankse charmen i sig bara där:) Nå väl..

Annars kan Von Bach titulera sig som förste sekr för Festis..som Bea uttryckte det. Vi har noga valt ut henne ut efter hennes kriterier. Och tro mig detta är ett ärofyllt uppdrag man ska skatta sig lycklig om man får.. :D
Vi är Tacksamma soffsnattaren .

Stackars mami sen då,varit utomlands och legat sjuk i lunginflammation och njurarna som krånglar..Va händer och vilken gång i ordningen..:(

Jag borde snart vara mästare på att tina upp mat eller snarare hur lång tid allt tar.. Har nämligen och kommer inte skaffa mig någon micro. Tror verkligen den endast medför snabbmat.. Jag är absolut inte hyper nyttig, som dom flesta vet äter jag inte några som helst grönsaker eller frukter,banan är enda då,men spelar man fotboll så måste man..
Men har bara en idé att om ja skaffar mig en så kommer ja förmodligen ha så dålig självdiciplin att jag köper mig färdig mat för att jag är lat. Det är nu jag märker att jag nästan pratar emot mig själv men en pizza då och då formar bara kroppen och det är charmant:P haha.

Nehe,va tror ni gott folk dagens onödigt vetande timme är slut. Dags att dra sig mot lite mat o träning.
Muttis glasbitar är vi.. och du har nog den vackraste formen,Älskar dig!



hur länge sen är detta:)?




Ps. Muttis är ett smeknamn.. D.s

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0