< Home

en snabbis

Har i stort sett precis kommit hem från en ur mysig kväll/natt hos Yster,fick god mat och skratt sådant gillar vi starkt. Kollade lite grammis gala också,ja va ska man säga samma artister nominerade i nästan alla kategorier. Variationen inte vår grej(?).
Varit ute nu på morgonen och gått med Muttis en timma,så skönt. Precis när jag kom ut genom porten imorse kände jag att det skulle bli en underbar promenad och så blev det,dock fryser man galet om låren och rumpan men det har man kanske sig själv att skylla. Nåja skönt var det.
Burr burr min lägenhet borde verkligen få en titt av vaktmästaren så kallt. Dom som varit här håller nog verkligen med mig,filtar finns så det blir över.

På schemat idag står det träning x2 och en massa dö tid som tyvärr bör spenderas till lite plugg. Läser en engelska bok som jag seriöst inte kan ta till mig. Det är väl bara att kämpa vidare. Skriva rent en uppsats och gö den andra uppstatsen med. Spännande kväll. :S

Fick veta igår av Cao,som alltid för övrig har infon man någonsin kan behöva,att vi ska ha träningsmatch mot MAI imorrn fredag i Dackehallen. trevligt. Sådant välkommnas.
Jue mer man får vara med gänget desstu bättre.

Till er Södra människor som läser detta, den 19/1 efter finalerna (dom är väldigt sent men iaf) så ska vi dra ihop till lite..va man nu vill kalla det. Men inbjudan säger så här La Familia går på AfterCup hos Bea tolka det hur du vill,fotbollssnack bra musik och kanske en o en annan..:)
Vi har ännu en gång bestämt att både Dam och Herr är välkommna. Det blir de sista vi gö innan allvaret med diverse försäsonger drar igång..

Nästa helg kommer Nerf hem med,wiiihie..

Återkommer senare idag med ett annat inlägg..bråttom nu..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0