< Home

Försovning utan tid att passa?

Okey ska börja med att säga GRATTIS YSTER!!!!!!! Idag blir även du 22!..Wiiee!

Helt otroligt hur dåligt man kan sova,men kan jue ha en andledning att ja kollar film fram till 02.00 illa,jag vet men va tusan ska man gö.
Ställde klockan på 07.30 för att jag skulle tvätta lite tänkte jag. Hade dagen upp spikat in på varenda minut. Jag som gillar spontana saker hade faktiskt gjort detta,men tror att min kropp gick emot mitt försök till att bryta denna härliga(?) del av mig :S. Försov mig till kl 11. Helt galet hur jag lyckas men,upp for jag som en tok. Var jue hur stressad som helst. Hade lovat att baka en tårta till Marcha idag som en hejdå tårta,sen skulle jag jue egentligen både hinna med tvätta,träna,laga mat innan skolan. Men ack ack så blev det icke.
Hann åtminstone klart med maten,tårtan och kom i tid till skolan. Efter så flöt allt på bra, Marcha och jag pratade lika fort som vanligt med varandra. Tror tusan ingen hänger med när vi två sätter igång:D Men det är jue såå charmigt eller var säger du M .
Efter 1h effektiv tid med massa snack och tårtkalas så var det dags att åka med Bacon till lkpg för att se lite bio. Hann in en sväng på Ikea,där fröken B innvesterade i en hylla. Jag själv hittade 6st varor för 38kr. Det kallar jag billigt.. hehe.
Hade vid detta tillfälle också hunnit plocka upp Jenny (Annas kompis) ute vid Nördevi :D hehe.
Sedan drog vi med nyckelpigan in till staden. Lite kycklingfilé på Steve´s tackar man gärna inte nej till.
Där vi stötte ihop med Cherry och Helge . Mycket trevligt. Det visade sig att vi skulle på samma bio.
Nu mina kära läsare ska jag skona er från filmen, Försoning den kan ni verkligen hoppa över att se. 2h av pinande väntan på att salong lyset skulle tändas.
Jag i min godan ro var spänd av förväntan av att se Keira Knightley men stoor besvikelse blev det. Aja. Trevligt sällskap var det i alla fall. Så synd att klaga.
Nu ska jag väl hoppa i säng och försöka få ordning på min dygnsrytm.


Sound; Iron and Wine-Naked As We Come

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0