< Home

moments..

Vill bara säga Tack Marcha,haha. Tror det var länge sedan jag skrattade så mycket. Network.. blondisch. :D Serri..
Men fan du bjuder jue på det,inte sant. De är jue det skönaste av allt..

Idag fick Muttis äntligen sin efterlängtade pannkakstårta. Har lovat henne allt för länge nu,fick en liten överraskning när jag öppnade ägg paketet,har det bott kycklingar i min kyl eller.. haha Niice. Jag tog lite hänsyn till Emma när jag berättade sa det lite försiktigt samtidigt som jag förklarade att det inte var just det ägget jag hade i smeten. haha.

Taggar för match ikväll mot MAI,lite träningsmatch bara det är alltid välkommet. Kanske inte bästa motståndet men match är alltid match! Efter det blir det pizza med Hanna M och Bea,så vitt jag vet än så länge..
Men mjölbys pizza är ingen höjdare så jag gö det för att träffa brudarna lite längre:) va gö man inte;)

Seriöst för att ta upp snacket om dessa silikon bröst.. WHY? Såå fult.
-du har sådana underbara bröst..
-tack,doktorn gjorde ett bra jobb för 30.000kr.
kan man vara stolt över något sånt?
ja vet det finns hundra olika själv till att man gö det. Men just för att man vill synas och för att man vill enbart ha större.. aja.
Säger bara äkta vara.. is the shit!!

Har helt glömt bort att berätta om den finaste julklappen jag fick..Måste bara berätta historien bakom..
När jag var liten hade jag massor av dessa små ja va ska vi kalla dom.. Det är små globar med vatten i och så skakar man så kommer det allt som oftast snö. Sen varierar figurerna inuti.. Jag verkligen älskade dessa,hade flera stycken..
(Utan Emmas vetskap om detta..)
I år på självaste julafton när vi jobbade hade vi julklapps utdelning,Emma fick lite saker från USA,ett par rosa och då menar jag ROSA trosor från Victoria Secret´s sen ett par strumpor flicksnärtan letat överallt efter. Bara små saker vi skulle inte handla något egentligen men när jag såg detta var jag bara tvungen.
Nu var det min tur att se vad hon hade gett mig,fick först ett brev,jag sa på en gång när jag öppnade de att jag kommer tjuta..Mycket riktigt klumpen i halsen och ögon som tårades.. Läste klart brevet och visste inte om ja skulle våga öppna klappen. Räddslan av att bryta ihop totalt..
Öppnade och först fattar jag ingenting,en stor glaskula som jag inte får upp.. Sen när jag väl får upp den,så vet jag inte vart jag ska ta vägen..Det är en vit vacker glaskula med en underbart vacker ängel i,jag är svag för änglar av vissa anledningar, och med texten "skaka denna så vet du att det finns två stycken som tänker på dig,du kommer alltid vara våran ängel."
Tårar tårar tårar..
Älskar dig.



Bild på julklappen och "ägg incidenten" kommer..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0