< Home

Delad kompott

Lördag

Idag har jag hämtat tapet-prover för sovrummet, väldigt fina hittade jag precis i den stilen jag vill ha det, så det blir att ta  med proverna till Flisa:)
Efter besöket på Colorama så åkte jag till mor och visade, hon tycker jag är galen:) Sötaste ville följa med på Priden  men hon jobbade så det går icke. Så fick jag busa lite med Quila med,wiie!
Körde Mami till Medevi där Niclas och Kevin låg med båten och hade det bra, tog lite bilder men dom är såå kassa. Vill
verkligen köpa en digitalkamera, dock helst en systemdigital men pengar är alltid ett problem i min strama budget. Så mobilen får duga så länge..
Därefter åkte jag till Paletten för att plocka upp Marcha en snabbis på stranden och hälsade på Flisen och Erik vid Kona Surfcenter såå skönt i skuggan, SWEEET!

Nu ska jag laga lite mat och dricka ännu mer vatten, att jag inte kissat så mycket idag är ett fenomen (intresseklubben antecknar;)









Btw, Imorn är det match på KONSTGRÄS...Oh My!!

:D




Längtar!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0