< Home

Kvinnokroppen

Wiiiee, jag har shoppat och älskar det. Dessvärre kommer jag inte gilla läget när räkningarna ska betalas, men kunde inte motstå. Sen skulle jag vara Hjördis personliga rådgivare, kvinnan har fattat att det är baggy som gäller, hon kanske skulle vara gravid förjämnan:). Så vi knallade runt, bruden på Carlings hade nooooolll koll.. låt oss va så vi får plocka själva, inte gjorde hon det bra iaf.
Nae inga bra brallor, men mina älsklingar var på rea, hela staden reade. Om det är något jag älskar så är det jeans. Lovely!! Men mitt arbetslösa hjärta sade nej, typiskt att jag alltid ska ge vika för den rösten. (är det Jelena som sitter på min axel, förbaskat scary i så fall!!)

Inne på Stadium träffade jag min gamla låg- och mellanstadie klasskamrat från Köping, Sara hur galet är inte det. Har hört att hon jobbade där men aldrig sett henne. Nice.
Dagen har varit underbar kan inte bli annat med min favvo babe, ni skulle sett magen har börjat växa ännu mer nu.. så fint så jag nästa dör.
Kärlek till er tre:)

Nu så är det Heartbreak Hotel som gäller.. Hur bra är inte den liksom, HAHA.


Tråkigt som f-n att vara själv just nu, jobba imorrn och jag är INTE laddad.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0